Bedrijfsnaam analyse
Wat betekent een bedrijfsnaam nu écht?
Een naam is meer dan wat letters en lettergrepen aan elkaar geplakt. Een naam heeft een energetische waarde, een unieke trilling en draagt veel bijzondere kenmerken in zich. De naam van jouw bedrijf heb je bewust gekozen maar daarmee krijg je ook een “onbewust” gekozen blauwdruk. Door de volgorde van letters en lettergrepen ontstaat er ook een volgorde in kenmerken en voortgang van het bedrijf. De analyse laat sterke punten en mogelijkheden zien zodat je die meer op de voorgrond kunt gaan plaatsen en je voordeel er mee kunt doen. Maar het laat ook valkuilen en kwetsbaarheden zien in bepaalde periodes. Daar kun je dan alert op zijn.
Om je een voorbeeld te geven; staat er in je bedrijfsnaam dubbel L (LL) vermeld?
Laat dat je dan opmerkzaam op maken dat je bedrijfsmatig snel aanpast maar dat grenzen ook makkelijk overschreden kunnen worden.
Staat de lettergreep OL in de naam? Dan krijg je ’s nacht vaak goede ideeën voor je bedrijf maar nachtelijk gepieker is je ook niet vreemd.
Hoe gaat het in zijn werk?
Je geeft mij de naam van je bedrijf waarmee je ook staat ingeschreven bij KvK. Daarna ga ik de naam analyseren. Dat is een combinatie tussen een bijzondere techniek gecombineerd met mijn sterk invoelend vermogen. Ik maak een gedetailleerd verslag voor je en dat bespreken we samen.
Woon je binnen een straal van 30 km? Dan kom ik naar je toe anders werken we via Skype of telefoon.
Bedrijfsnaam-analyses worden o.a. gebruikt voor:
- Sterkte/zwakte analyse die eigenaren en bedrijfscoaches meer inzicht en houvast gegeven
- De “Look and feel” met te ontwerpen marketingproducten beter af te stemmen
- Ontwerpen van websites
- Bedrijven die hun naam willen veranderen/aanpassen
- Conceptfases te verduidelijken
Bedrijfsnaamanalyse: inzicht in de blauwdruk van je bedrijf
wat zegt de naam van mijn bedrijf nu écht?
Ik wil een analyse aanvragen
- Analyse
- Schriftelijk verslag
- Persoonlijke uitleg